Wandelen in Wales

Alleen voor Raaf

Hallo Raaf,

Wat leuk om te lezen dat jij opa's reisverslag ook leest. Vind je de verhalen nog steeds leuk? Het is heel leuk om te wandelen en zo veel dingen te zien. En ik zie in ieder geval een heleboel jonge dieren: lammetjes, kleine kalfjes en gisteren ook een jong paard....hier staat hij op de foto. Ook zag ik een moeder eend met wel 8 kuikentjes over het gras lopen, maar die heb ik jammer genoeg niet kunnen fotograferen.

En verder zie ik natuurlijk ook veel kastelen en ruines. Hier nog een foto daarvan

En zo is met wandelen iedere dag anders. Je komt ook heel veel mensen tegen uit allemaal andere landen. Vandaag kwam ik mensen tegen uit Australie ....

Geef je Silke ook een dikke knuffel van mij? En vooruit...ook maar een voor Eelco en Floor. En tot de volgende keer

Reacties

Reacties

Maarten 1

Oh ja dat zal wel, omdat ik geen kind heb krijg ik geen knuffel??!

tsssk

Kees

Ja hoor, het is goed....ook een knuffel voor Maarten 1, Maarten 2, Vera, Martine en alle anderen........

Kees

Trouwens...kun je niet lezen. Er staat toch echt boven: alleen voor Raaf

Maarten 1

och ja..... desalniettemin bedankt ;-)

Raaf

lieve opa, ik vind het heel leuk dat je het mailtje hebt gestuurd. en namelijk ik heb me ook aan mijn voet gestoten. Ik vond de foto's heel erg mooi. Tot ziens!

groetjes Raaf dikke knuffel en dikke kus van raaf

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!