Wandelen in Wales

DAG 1 - op weg naar schiphol

Gisteren al de eerste foto's geplaatst van het begin van de reis. Nog niet al te boeiend, denk ik, want allemaal erg bekend. Vandaag, vanuit Chjepstow in Wales, maak ik het verhaal van de reis even af.

14.00 uur Ergens bij Den Bosch

Mijn bagage staat rustig in een hoehje van de trein op weg naar Schiphol. Voor mij zitten twee jonge mensen, strak in krijtjespak resp. krijtjesmatelpakje de results, de incentives, thenew compagny strategy van een nederlandse bank te bespreken. Daarbij gaat regelmatig de telefoon en wordt uitgebreid toegelicht wat de policy van de board is.... Ik kan vast wennen aan het engels en aan de aardappel in de krijtjes=strepen keeltjes. De trein is rustig en zonder problemen komen we op Schiphol aan.

Daar is het dan vooral ....wachten...wachten ...wachten zodat de foto's van 16.00 en van 18.00 uur wel erg op elkaar gaan lijken

dus die krijgen jullie in een keer...ik moet ook een beetje opschieten. De tweede foto is van het toestel waarmee ik naar Bristol zal vertrekken. 16.00 uur is wachtend voor ik in mag checken, 18.00 uur is wachten voor we in mogen stappen

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!