Wandelen in Wales

Voorbereiden

Ook deze tekst weer om te oefenen....kijken of ik foto's tussen detekst kan krijgen...

Gisteren de laatste klusjes voor mijn werk gedaan en dus vanaf nu echt vrij. Afwezigheidsmelder zowel op mail als op telefoon ingeaschakeld dus ik ben nu weg van het werk.. Maandag nog wel een afspraak voor een klus die ik vrijwillig doe (lid geschillencommissie van en zorgcentrum), maar daarna kan ik me echt los maken van werk en klussen.

Dat betekent: op allerlei manieren al aan het voorbereiden voor de tocht: boeken en de kaart bestuderen, de laatste inkopen doen, nog even wat telefoontjes enz.

Laatste inkopen: een nieuwe dagrugzak, wandelsokken, wat leeswerk voor onderweg, pleisters en aanverwante artikelen.

De afgelopen weken heb ik al een paar keer geoefend. met Eelco hen ik twee dagen door Zuid Limburg gewandeld. Een paar dagen later ook weer naar Zuid Limburg, maar een andere hoek, samen met Hans en vorige week drie dagen met Vera in de Eifel;

Deze foto, die jullie al eerder hebben gezien, is in de Eifel gemaakt. Dit was de eerste dag...mooi zonnig weer. We liepen door het dal van de Nette (bij Mayen, Vulkaaneifel) - erg mooi, diepe dalen, veel groen. De tweede dag was een echte goede oefening: regen, koud (3 graden volgens dedame in het hotel)..... zo erg zal het in Wales niet zijn, hoop ik.

Over mijn weblog

Neem ook een fototoestel mee (normaal maak ik zelden foto's, dat laat ik graag aan Hanny over0) en heb in ieder geval het voornemen om op een aantal vaste momenten van iedere dag (8.00 uu, 10.00, 12.00, 14.00, 16.00, 18.00 en 20.00 uur) een foto te maken en daar dan een kleine tekst bij te zetten....Maar: het is en blijft afhankelijk van de bereikbaarheid van internet en mijn bui / zin om achter de pc te gaan zitten. Met andere woorden: er is maar een manier om zeker te weten of ik zin heb om iets op de mail te zetten en dat is af en toe kijken.

Daarnaast heb ik gewoon ouderwets een schrijfboek je bij me en dat zal ik zeker gebruiken...maar daar merken jullie niets van.

Goed, foto er tussen plaatsen is gelukt... Nu maar even aan het werk voor het eten.

Groet, Kees

Reacties

Reacties

Albert Slaman

Hallo Kees,
Ik wens je een goede tocht. En ik hoop dat je geen last zult hebben van die aswolk uit IJsland.
Zelf heb ik vandaag een flinke wandeling gemaakt naar en rond de plassen in het Leersumse Veld (17km)
Ik vind het dan toch wel erg stil, zo allleen. Ik liep wel door een schaapskudde heen en zag een kudde runderen passeren, maar verder, buiten de vogels, ben ik nauwelijks een "kip"tegen gekomen.
Dan toch maar liever langs de weg met wat meer leven.
Groetjes, Albert

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!