Wandelen in Wales

Welkom op mijn reisverslag

Dag lezer (es) van deze reislog

Nog een dikke week en dan is het zo ver. Dan pak ik mijn (rug)zak en een flinke tas en stap op het vliegtuig naar Bristol. En vandaar ga ik dan door naar Wales. In iets minder dan een maand tijd wandel ik dan langs Offa's Dyke Path, de oude grenstussen Engeland en Wales.

Via deze site kunnen jullie mijn wandeling volgen. Ik heb er nu overigens nog geen idee van of en wanneer ik verhalen toe kan voegen. Wantik overnacht regelmatig in 'the middle of nowhere' en dan is het maar de vraag of ik ergens op internet kan.

De komende dagen ben ik nog even flink aan het werk. Maandag een training. Woensdag een hele dag overleg. De rest van de week: alle laatste klusjes regelen, zodat ik met eengerust hart het werk achter me kan laten.

Ik verheug me nu al erg op de reis...op zoek naar ruimte, stilte, mooie landschappen en vooral: heel veel tijd. De wens om Offa's Dyke te lopen heb ik al jaren, eigenlijk sinds Hanny en ik voor de eerste keer in Wales waren. Het regende de hele dag...en toch was ik meteen verliefd op het landschap van de Brecon Beacons. Een paar jaar later zijn we weer geweest en hebben we o.a. the Black mountains beklommen. The Black Mountains (rand van de Brecon Beacons) zijn nu een onderdeel van de komende tocht. Overigens: niet zo hoog als de naamd doet denken, de hoogste top is 700 meter.

Via deze reislog zal ik dus onregelmatig verslag doen van mijn ervaringen. Deze welkomsttekst heb ik nu aangemaakt om even uit te proberen hoe e.e.a. werkt....met dank aan Vera, die mij daarbij op weg heeft geholpen.

Groet en tot de volgende keer

Kees

Reacties

Reacties

Vera

Ik ben benieuwd naar je verhalen, de mensen die je tegen komt, hoe het wandelen bevalt, etc... Tuurlijk zal ik je volgen en met veel plezier je verhalen lezen.

Hanny

Yes! Het is bijna zover. Nu maar hopen dat rug en knieën het volhouden en je niet al te veel heimwee zult hebben. I'll miss you, but hope you'll have a wonderful trip.
Love, Hanny

Hans

Mooi hoor, maar ... die titelfoto...? Het lijkt Yorkshire wel.
Je kunt ons natuurlijk van alles wijsmaken. Ga je wel echt weg?

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!